(Video)PADERI Ini Tunjuk Dia Bercakap Dengan Tuhan Melalui Telefonnya Sewaktu Ceramah Agama Di Gereja

(Video)PADERI Ini Tunjuk Dia Bercakap Dengan Tuhan Melalui Telefonnya Sewaktu Ceramah Agama Di Gereja





.
'Saya sebenarnya mempunyai talian terus yang mana saya boleh memanggil Dia di dan mendapat arahan-arahan tentang bagaimana untuk meneruskan,' dia telah dipetik sebagai pepatah.


Pastor Paul Sanyangore of Victory World International telah menuntut untuk mempunyai satu nombor telefon langsung ke syurga, selepas satu video tentang dia bercakap di telefon semasa satu perkhidmatan gereja ditimbulkan.

Dalam video, pastor boleh dilihat mengadakan telefon bimbitnya dan memberikan respons kepada soalan Tuhan, dia menuntut.

Dia memanggil seorang wanita dari kerumunan , dan kerana dia melutut jatuh, dia kemudian mula menerima arahan dari syurga.

"Helo, ialah syurga ini? Saya mempunyai seorang wanita di sini, apakah anda terpaksa mengatakan tentangnya? Oh … Saya harus tanya dia yang merupakan Sibo," dia minta "syurga". Wanita itu kemudian menjawab memberitahu dia yang orang tersebut.

"Apa lagi Papa Tuhan? Apa lagi? Tuhan memberitahu saya meminta anda mengapa ia dia menunjukkan saya sekeping hati?"

Wanita itu sekali lagi menjawab.

"Dia kata kami sepatutnya berdoa untuk anak anda, kedua-dua mereka. Dia mengatakan yang satu lagi epilepsi, yang satu lagi berpenyakit lelah. Dia mengatakan saya harus meminta anda yang merupakan di Bulawayo."

Wanita itu kemudian memberitahu pastor yang berkata kanak-kanak ialah di Bulawayo.

"Tuhan memberitahu saya memberitahu anda kisah anda telah berubah. Tuhan memberitahu saya meminta anda tentang satu kedai makanan."

Sekali lagi wanita menjawab.

"Syurga dalam talian," dia kata.

video:


Dalam satu temubual dengan laman berita Zimbabwe H-Metro, pastor , juga dikenali sebagai Pastor Talent, kata dia tidak fahami mengapa orang terkejut tentang tindakan-tindakannya, seterusnya dikatakan mempunyai satu angka langsung kepada Tuhan.

"Saya mempunyai satu saluran terus, sebenarnya saya mempunyai nombor His dan saya boleh memanggil Dia apabila keperluan timbul. Ia kemungkinan untuk bercakap dengan Tuhan; mengapa anda keraguan yang saya mendapat satu panggilan daripada Dia? Saya sebenarnya mempunyai talian terus yang mana saya boleh memanggil Dia di dan mendapat arahan-arahan tentang bagaimana untuk meneruskan. Saya mendapat ini apabila saya bersembahyang dan saya mendengar satu suara memberitahu saya panggil langsung," dia telah dipetik sebagai berkata.

Dia dilaporkan berkata dia akan menjadikan nombor tersedia untuk orang awam bila betul.