Palestine Hancur Kerana Yasser Arafat&Mahmud Abbas Boneka Rothschild. Tapi Kenapa Arab Saudi Tak Pernah Tolong Palestine? Ini Jawapannya!!!


Palestine Hancur Kerana Yasser Arafat&Mahmud Abbas Boneka Rothschild. Tapi Kenapa Arab Saudi Tak Pernah Tolong Palestine? Ini Jawapannya!!!





Palestin,Mekah & Madinah asalnya dibawah kerajaan Uthmaniyah, kemudian Rothschild & Ibn Saud lancarkan perang terhadap Khilafah Uthmaniyah.. lalu Rothschild tubuhkan negara Arab Saudi sempena nama Ibn Saud. Secara automotik Mekah & Madinah berjaya ditakluki.





















Kemudian siapa yg serahkan Palestin pada Zionis kalau bukan Ibn Saud??
Sbb tu Raja Saudi tengokkan aje Israel bunuh berbillion2 muslim..

See? negara Arab Saudi itu sendiri ditubuhkan dgn niat jahat...

Inilah percaturan akhir zaman..

Hanya org2 yg tak sedar diri akan menafikan kebenaran ini, Mereka tak sedar diri yg dia sedang hidup di akhir zaman..

Kini dunia dah dipenghujung fasa 4....

Sesungguhnya senarai pengkhianatan keluarga Saud terhadap umat Islam ini amatlah panjang yang tidak akan habis untuk diungkapkan. Begitulah kerajaan Saud...semasa mereka merampas kekuasaan dari Khilafah yang sah dahulu melalui rampasan kuasa secara kekerasan, mereka tidak pernah bertanya sama ada hal itu bertentangan dengan syariat Islam ataupun tidak (walhal hal itu jelas-jelas bertentangan dengan Islam).

Lalu kini, mereka mengatakan bahawa sesiapa yang cuba untuk melakukan demonstrasi kerana ingin menggulingkan kerajaan, hal ini adalah tidak sah menurut syarak!!!

Justeru, sedarlah wahai kaum Muslimin terhadap pengkhianatan dan putar belit penguasa Saudi dan juga penguasa-penguasa umat Islam yang lain. Mereka telah memerintah umat Islam dengan menggulingkan pemerintahan Khilafah yang sah dahulu, lalu mereka mengatakan bahawa rampasan kuasa, pemerintahan serta sistem kufur yang mereka terapkan selepas itu sebagai ‘sah’!!!

Arab Saudi dijadikan anjing salakan yang berlakon menentang Israel di pentas antarabangsa. Sedangkan bunyi salakan itu adalah bunyi yang dirakamkan sendiri oleh Israel.




SIAPA MAHMUD ABBAS?

Perdana Menteri Israel Netanyahu, PM Palestin Mahmud Abbas dan konco2 Roth bersama2 berarak di Paris menyatakan bantahan kepada pembunuhan kartunis Charlie Hebdo yang pernah menghina Nabi Muhammad dan Islam di dalam lukisannya.

Sandiwara terhebat abad ini! mereka yg rancang tragedi pembunuhan ini kemudian buat bantahan! PM Palestin Mahmud Abbas adalah pemimpin Fremason seperti Yasser Arafat! Rothschild telah meletakkan boneka2 mereka memerintah negara Islam...

Dalam setiap konspirasi wajib ada pembunuhan walau ahli mereka sendiri/rakyat mereka sendiri yg terpaksa dikorbankan, sepertimana peristiwa 9/11 dan peristiwa halacaust oleh Nazi.

Dr Ashraf Marwan dibunuh pada 27/1/2007, tepat jam 1.
Charlie Hebdo juga mati pada 07/01 / 2015 pukul 1.
nampak tak permainan Rothschild?


==================================================================================================================

KESIMPULAN

“Dan berpeganglah kamu semuanya kepada tali (agama) Allah, dan janganlah kamu bercerai berai..” Surah Ali ‘Imran: 103

Jika sekiranya penduduk negeri-negeri beriman dan bertakwa, pastilah Kami akan melimpahkan kepada mereka berkah dari langit dan bumi, tetapi mereka mendustakan (ayat-ayat Kami) itu, maka Kami siksa mereka disebabkan perbuatannya. (AL A’RAAF 96)