Hungary, Iceland & Russia Halau Bank Rothschild Keluar Dari Negara Mereka!

Hungary, Iceland & Russia Halau Bank Rothschild Keluar Dari Negara Mereka!





Hungary menempa sejarah pertama bersama dengan Iceland & Rusia.

Bukan sejak 1930-an di Jerman berani sebuah negara utama Eropah untuk melarikan diri dari cengkaman kartel perbankan antarabangsa yang Dikawal Rothschild. Ini ialah berita amat besar yang harus menggalakkan patriot pejuang kebangsaan seluruh dunia untuk meningkatkan pertandingan untuk kebebasan dari kezaliman kewangan.

Telah pada 2011, Perdana Menteri Hungary Viktor Orbán berjanji untuk berkhidmat keadilan di pendahulu sosialis dia, yang menjual orang negara ke dalam perhambaan hutang tidak berkesudahan di bawah tambatan Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF) dan negara pengganas Israel.

Pentadbiran-pentadbiran terdahulu itu berlubang-lubang dengan orang Israel dalam peringkat atasan, bagi kemarahan rakyat jelata, yang akhirnya melantik parti Fidesz Orbán sebagai respons.

Berdasarkan satu laporan mengenai laman web bahasa Jerman "National Journal," Orbán telah sekarang alih untuk menjatuhkan lintah darat dari takhta mereka.

Perdana menteri nasionalistik yang popular memberitahu IMF yang Hungary bukan kehendak mahupun perlu bantuan lanjut dari proksi itu Bank Rizab Persekutuan milik Rothschild.

Tidak lagi akan rakyat Hungary dipaksa bayar kepentingan makan riba kepada jurubank-jurubank pusat tidak bertanggungjawab yang swasta

Sebaliknya, kerajaan Hungary telah mengandaikan kedaulatan atas mata wangnya sendiri dan sekarang wang isu bebas dari hutang, kerana ia diperlukan. Keputusan telah tiada apa kekurangan luar biasa.

Ekonomi negara, dahulunya mengejutkan di bawah keterhutangan dalam, telah pulih dengan cepat dan dengan cara tak berjumpa sejak Jerman.

Economic Ministry Hungary mengumumkan bahawa ia mempunyai, terima kasih kepada satu "mendisiplinkan dasar bajet," membayar balik pada 12 Ogos, 2013, €2.2B kekal berhutang kepada IMF — betul-betul sebelum tarikh matang Mac 2014.

Orbán mengisytiharkan: "Hungary menikmati amanah pelabur," yang mana tidak dimaksudkan IMF, Fed atau mana-mana sesungut lain empayar kewangan Rothschild. Agak, dia merujuk kepada pelabur yang menghasilkan sesuatu di Hungary untuk rakyat Hungary dan menyebabkan pertumbuhan ekonomi benar.

Ini bukan "kertas kemakmuran" lanun-lanun orang kaya, tetapi agak pengeluaran yang sebenarnya menggaji orang dan meningkatkan nyawa mereka.

Dengan Hungary sekarang tidak ada belenggu perhambaan kepada hutang slavers, ia bukan keajaiban yang presiden bank pusat Hungary, dikendalikan oleh kerajaan untuk kebajikan awam dan bukan pengayaan swasta, telah mendesak agar IMF menutup pejabat-pejabatnya dalam tanah Eropah purba itu.

Sebagai tambahan, peguam daerah, meniru usaha Iceland, telah mengenakan pertuduhan terhadap tiga orang perdana menteri sebelumnya yang terakhir disebabkan oleh jumlah jenayah hutang di mana mereka terjunam negara.

Satu-satunya langkah tinggal, yang akan dengan sepenuhnya memusnahkan kuasa banksters di Hungary, bagi negara itu melaksanakan satu sistem barter untuk pertukaran asing, sebagai diwujud di Jerman di bawah National Socialists dan wujud hari ini di Brazil, Rusia, India, China dan Afrika Selatan, atau BRICS, gabungan ekonomi antarabangsa.

Dan jika Amerika Syarikat akan turut plumbum Hungari, rakyat Amerika boleh dibebaskan dari kezaliman lintah darat dan begitu juga berharap untuk satu pulangan untuk aman